Solskinssøndag

Hele natten lå jeg og sludrede med min mand om fremtiden. Det var fantastisk hyggeligt. Alligevel sprang vi friske ud af dynerne ved 10-tiden, og måtte ud og nyde livet i det smukke solskinsvejr.

Vi lagde ud med brunch på The Laundromat. En dyr, men også god én af slagsen. Samtidig fik jeg tæv i backgammon - eller, det vil sige, det gjorde jeg faktisk ikke, for jeg kapitulerede da alle vores brikker var forbi hinanden, og det således bare handlede om at slå højst hurtigst; det gad jeg ikke vente på.

Bagefter gik vi ned til markedsdag i Ravnsborggade. Alle butikkerne holdt åbent, og langs fortovene var der fyldt med borde og stativer med tøj og diverse bizarre ragelse. En vinforretning reklamerede med vin to-go og holdt humøret højt med livemusik - a la harmonika.

Jeg er ikke til det der med at gå og snuse på loppemarkeder. Jeg har ikke tålmodighed til at se forbi alt det crap der her for at finde skattene. Men der var en hyggelig stemning - og gåtur i solen bliver man jo kun i godt humør af.

Jeg fik dog shoppet lidt. En barselsgave til min højgravide veninde, som jeg glæder mig til at aflevere når lille ny beslutter sig for at komme ud og møde verden!










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails