Kender I det...

...når man kommer til at tænke over nogle ting, som man ellers troede man havde tjek på, og så ser man pludselig sig selv i et nyt lys?

Jeg giver virkelig ikke særlig meget for alt sådan noget spirituel personanalyse. Healing, numerologi, astrologi, spøgelser og kaffegrums-spåning. Jeg tror ikke på det, og jeg må blankt erkende at jeg synes folk der gør er nogen fjollehoveder - sådan overordnet set.

Derfor synes jeg også at det er hylende morsomt, at der nu er "fundet" et 13. stjernetegn, fordi jorden har flyttet sig forhold til solen. Pludselig skal alting reanalyseres, og hvor holdbart er det så lige?

Jeg er tvilling - eller gemini som det hedder på latin - efter  det "gamle" 12-stjernetegnssystem. Og så blev jeg alligevel lidt imponeret da jeg læste denne korte opsummering. Klokkerent match på mig:

"What Gemini loves: Sociable activities, handcrafts, modern technology, and learning new things." 
 
Sooo impressive, hvor ved de dét fra? Og ja, indrømmet, jeg læser altid horoskoper i div. dameblade - og jeg læser dem aldrig hvis de er for gamle (for det skulle vist bringe uheld). Og jeg ryster altid opgivende på hovedet og tænker "Christ, hvor skal man være dum for at tro på sådan noget her" når det der står på ingen måde stemmer overens med mit liv. Og jeg tænker altid "Arj, det var da alligevel lidt pudsigt" hvis der står noget der nemt kunne matche mit liv.

Når jeg sådan tænker lidt over det, så føler jeg mig sgu lidt nem...:oD



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails