Wonder woman

Inden jeg skulle til eksamen i dag, havde jeg booket en tid hos Klinik 1 class. Jeg købte for nylig et downtown-rabatbevis til en Minx neglebehandling, og det skulle altså testes i dag.

Men men men. For det første var det ret snyd, for det var slet ikke Minx men noget (jeg er gætter på er discount udgaven) der hed Blinx. Og damen sagde med det samme, at jeg skulle være glad hvis det holdt en hel uge - et par dage var mere almindelig. Oven i købet var de vist lidt rippede efter en del karnevals-kunder, så udvalget var til at overskue.
Jeg faldt nu alligevel for guld med små hvide stjerner - total Wonder Woman-ish!

Der var en forudgående behandling bort set fra lidt desinficerende gel og et strejf eller to af en fil over neglen for at fjerne fedt.
Damen havde en "elev" med på en kigger, og forklarede derfor undervejs hvad man skulle gøre. Og jeg tænkte bare: hvorfor i al verden skal jeg betale for at du gør det her på mig? Det var jo sååå simpelt. Sæt klistermærket på neglen og fil ekstra-længden af...

Men alligevel er de altså klistret SINDSSYGT dårligt på. Der er folder forenden af næsten alle neglene, og det er filet lidt skævt hist og pist. Jeg hænger i og river altså, og folderne sidder jo ikke fast, så det bliver næppe siddende på særlig længe - når det skal fjernes skal jeg bare flå klistermærkerne af.

Jeg er vildt skuffet. Behandlingen var så lousy og discount-agtig, at selv en tur i Aldi er mere luksuriøs. Og heldivigvis havde jeg jo kun givet halv pris for behandlingen, men det 299,- den koster er den ved gud ikke værd. Ej heller det halve.

Ideen er jo super sjov, og jeg skal helt sikkert undersøge at købe klisterfolien og gøre det selv. Men Klinik 1 class besøger jeg næppe igen. Nogen sinde...


I øvrigt gik eksamen ualmindelig forrygende. Jeg fik, meget overraskende, 12!!:o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har været oppe og få Shellac på deres klinik på Nørrebro, de var super søde og professionelle og det holdt i 3 uger, endda en uge længere end at de lovede. Jeg har også prøvet Minx på en klinik på Vesterbro, og det er altså noget skidt :( Så måske de bare skulle have ladet være med at tilbyde det, da det jo er synd hvis kunderne fåe dårlig oplevelser, når de ellers er så gode som de var ved mig.

Mange hilsner Sofie

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Der kan man bare se - det er måske simpelthen produktet der er elendigt!
Men ja, så burde de måske bare tage det ud af sortimentet, istedet for at skuffe igen og igen.

Men jeg vil huske, at de var gode til Shellac!:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails