Teaterkælderen

Mit ældste bonusbarn har siden årsskiftet arbejdet som optrædende tjener i Teaterkælderen ved Det Ny Teater. Hun har været lidt tilbageholdende med, om vi måtte komme derind og se hende, fordi hun gerne lige ville blive lidt mere sikker på hele rytmen derinde. Men pludselig nærmede sommerferie-luk sig, og så havde hun travlt med at vi nåede derind inden.
Så en stormfuld fredag eftermiddag tog mine forældre og min mand og jeg derind og spiste en henrivende 3-retters middag.
Den var faktisk så henrivende, at jeg først havde tid til at tage billeder af desserten!:o)

Vi spiste lidt senere, men ellers samtidig med alle dem der skulle ind og se forestillingen "Wicked". Så der var fuldt hus, og de travle tjenere optrådte 5-6 gange. Da hele "Wicked" selskabet forlod stedet blev der ret tomt, men det stoppede ikke tjenerne i at underholde med en række sange næsten kun for os (og kun det ene var på foranledning af mit bonusbarn...).
Det er en virkelig sjov ide med de optrædende tjenere, og stemningen i Teaterkælderen er i det hele taget ret speciel og ret fantastisk. Det er dyrt, men vil man forkæle sig selv lidt er det alle pengene værd!
Hvid choko-mousse med rabarberkompot og noget fluffy rabarber-something
Er møg-ærgerlig over det dårlige billede - men det var en gulerodkage med rygeostcreme og hyldeblomstsorbet(!!)
Min kedelige mands ostetallerken
Da vi så havde spist dessert og siddet lidt, blev min mor og jeg enige om at vi da slet ikke var færdige med at spise. Min søde bonusbarn anbefalede deres Petit fours - og fik anvist kokken om at undgå marcipan og fjollet appelsin-krokant.
De var sååå lækre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails