Sommerferie!

Jep. Så fik jeg overstået dette semesters anden og sidste eksamen. Resultatet var ikke lige så lamslående som i sidste uge, men jeg er mindst lige så tilfreds med dagens 4-tal. Når ens højeste ønske bare er at bestå og få det ud af verden, skal der ikke så meget til at man bliver glad!:o)

Og så har jeg taget en beslutning. Det er vel nok en klassiker i mode-interesserede kvinders udvikling, og det er da også noget jeg ofte før har haft på tapetet. Men nu skal det altså være, jeg vil skære drastisk ned på high street købende, og istedet nøjes med færre, dyrere investeringer. Jeg har ingen intentioner eller forventninger om at droppe H&M fuldstændig. Jeg har derimod et ønske om at få flere "sikre vindere" ind i min garderobe, som holder længe og bare er lækre. Og pengene til kvalitet skal jo komme et eller andet sted fra.

Det hele udspringer af, at jeg jo har surfet rundt efter min fødselsdagsgave. Og samtidig har jeg endelig fået ryddet op i klædeskabet. Da alt mit tøj flyttede herind i lejligheden for 1½ uge siden, blev det bare mast skødeløst ind i klædeskabet. I dag har jeg hevet det hele ud, og lagt det ordentligt ind igen. Og efter sådan en gennemgang må jeg ganske simpelt konstatere: jeg mangler ingenting.
Altså lige bort fra lidt flere accessories - bælter, armbånd og fingerringe - og så 2 silkekjoler. En sort og en med noget flot mønster; helst med 3/4 lange ærmer og i en løs pasform.

Så dem leder jeg efter nu, og så er kampen for at skære ned på high street shopping'en sat ind. Nu!


Og så får I et super fedt nummer at nyde til hele den smøre. Chumbawamba. Måske kan I huske dem fra "I get knocked down, but I get up again. You're never gonna keep me down"-hittet Thumbthumping i slut-90'erne. Dengang blev min storebror kæreste med bandet trumpetist, og de kom til at fylde meget i mit liv. Det her nummer spillede tilfældigvis i baggrunden, imens jeg skreve indlægget. Måske meget symbolsk...;oD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails