Mini-glattejern

Min første indkøb-for-fødselsdagspenge var dette mini-glattejern fra HH Simonsen. Thumbs up til e-voks.dk for ekstrem hurtig levering, der er fandme sejt at bestille den ene dag og modtage den næste.
Det er jo dødsygt og sort - jeg ville vildt gerne have haft et i sjove farver eller mønstre, men ikke vildt nok til at betale mange flere penge for det. Det sorte her stod til sølle 100 kr., og så kan jeg godt leve med at det lidt kedeligt; bare det virker.

Ideen har jeg faktisk tyvstjålet fra shopaholic-søsteren Jane, som investerede i et mini-glattejern til sit pandehår da hun fik ny frisure. Jeg bruger normalt et arvestykke af at krøllejern, og det er altså til at blive helt tosset af, fordi det tager uanede mængder tid at varme op og så hænger håret fast i alle mulige kanter.
Jeg glæder mig til at prøve det af og få fint glat pandehår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails