Indkøbstosserier

Eftermiddagen stod på præ-ferie indkøb. I ved: vatpinde, mini-beholdere til shampoo, ekstra strømpebukser og sådan.
Det gik nu temmelig meget i vasken. I Matas glemte jeg alt om hvad jeg egentlig var der for, og kom i stedet ud med en ny mascara (som jeg godt nok også trængte til), en eyeliner, en gratis vippebukker, en deo og en Depend krack-lak. Eyelineren kom jeg i tanke om at jeg snart løber tør for, da jeg så at Matas kørte med "køb 2 varer fra Maybelline, og du får en gratis vippebukker oven i hatten"-tilbud - men må jo slå til når man får noget kastet i nakken!;o)


Og så ville jeg også gerne forsøge at opdrive et par pink, lyserøde eller lilla Converse Light Hi. En lidt mere sommerlig og piget udgavet af mine sikre vindere for tiden. Jeg lever nærmest i mine sorte - og det kan altså godt blive lidt kedeligt.
Det viste sig dog at være komplet umuligt. Årets Converse Light kollektion består åbenbart af tør pastellilla og ligeledes gul og så selvfølgelig sort. Trist, kedeligt og overhovedet ikke mig (altså bort set fra de sorte, men dem har jeg jo allerede...). Så jeg måtte noget ærgerlig opgive. Heldigvis gav dagens søgning på eBay endelig gevinst - typisk, men fedt! Så nu er der forhåbentlig et par lyserøde Converse - med lidt snavs på den ene sko, fordi det er et udstillíngspar - til sølle 250 kr. på vej til mig. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails