I ♥ shoes

...hvis nogen skulle være i tvivl. Min helt store fashion-passion, er sko. Eller, fashion er det måske ikke, fordi min kærlighed til fodtøj i langt højere grad gælder extravagance, vanvid og sjov end mode.
Uanset hvad, har jeg en veludviklet samling stiletter og de skal sandelig ikke bare gemmes væk i skuffer eller skab, for de er den kunst jeg har valgt at investere mine penge i.

I min gamle lejlighed havde jeg en række hylder hængende i stuen hvorpå de stod. Nu hvor mit hjem gerne skulle rumme både min mand og jeg, har jeg valgt at rykke dem ind i soveværelset i stedet. Min søde mand ved vidst godt, at det slet ikke står til diskussion at skoene skulle have en god plads - måske tror jeg oven i købet at han faktisk også synes at de er lidt sjove.

I hvert fald hænger de nu midt i soveværelset og pynter. Lige overfor vores kæmpe-klædeskabe og ved siden af sengen. Men mere om det senere. Her er første kig ind i min nye lejlighed - mit hjertensbarn, mine sko:

I can do anything with the rigth shoes

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello there, You've done an excellent job. I'll definitely digg it and personally
recommend to my friends. I'm confident they will be benefited from this site.

Feel free to surf to my site - paydayloanspup.co.uk

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails