Hvæs hvæs riv riv riv

...at være baggårdskat det er et hundeliv!

Pyh, hvor er det altså hårdt at være mig for tiden. Nu har vi boet i København i 3 uger - det vil sige at jeg i 3 uger har sovet i en seng oppe under loftet, haft et svært begrænset udvalg af tøj, sko og accessories, levet af kold mad, fastfood og frugt, måtte undvære sofa, fjernsyn og værst af alt: et fuld figursspejl!

Som superforfængelig kælling er det bare ikke særlig sjovt kun at vide hvordan man ser ud fra taljen og opefter, og jeg er ved at blive vanvittig af det. Det er det første vi skal have en installeret når vi er færdige med at ordne vægge - et ordentligt spejl.

Det er nu ikke så meget derfor jeg synes det er hårdt at være mig. I de 3 uger har jeg arbejdet fuld tid grundet læseferie, og udover en almindelig 7-8 timers arbejdsdag har jeg brugt resten af døgnet vågne timer på at arbejde i lejligheden eller med et frivilligt programmeringsprojekt. Jeg har bare været på HELE tiden, og jeg savner sååå meget bare at smide mig i en sofa med et tæppe og katten på skødet, og stene fjernsyn, magasiner eller bare ingenting.

Men det værste er overstået, og der skulle ikke være så langt igen før vi kan flytte rigtigt ind - med ting og det hele, og så bliver det jo vildt sjovt!


Billedet har ikke så meget med sagen at gøre. Men min elskede, elskede kæmpe-laptop tog livet af sig selv efter en cykeltur for 1½ uge siden - og jeg kan ikke finde installationscd'en som Elgiganten ellers påstår jeg har fået. Så nu har jeg kastet mig ud i et rigtig nørde-projekt, nemlig at installere Linux som styresystem istedet. I den forbindelse skulle jeg altså brænde en cd med et nyt program - og prøv lige at se hvordan det bliver illustreret. Det synes jeg var meget sjovt, oven på al min jammer!;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails