Glædeligt gensyn en sommerdag

Måske har I bemærket det. Det ville glæde mig. Omvendt ville det også ærgre mig, for så har I jo oplevet at gå forgæves, og så har jeg lidt dårlig samvittighed. Men essensens er, at jeg har været væk. I 1½ måned faktisk - og i bund og grund mere noget der minder om 2.

Hvorfor? Først havde jeg travlt med én opgave, så kom der én til og én til - og pludselig kunne jeg godt se at jeg var nødt til at nedprioritere alt andet for at få det hele til at hænge sammen. Og så gik tiden bare. Selv efter jeg genfandt fodfæstet, så gik tiden bare. Ofte slog tanken mig, at jeg manglede bloggen, men tiden gik bare.
Til sidst blev jeg enig med mig selv om, at hvis jeg skulle returnere, så var jeg nødt til at gøre et lidt større nummer ud af det.

Derfor ventede jeg til det blev den første - that is, i dag. Og her er jeg så, stærkt tilbage.
Det har været en begivenhedsrig tid hvor jeg har undværet jer og bloggen. Så stay tuned for en lang række opdateringer, for selv om tiden gik, havde jeg stadig et kamera ved hånden og jeg har masser at dele og fortælle i den nærmeste fremtid.


Jeg er glad for at være tilbage. Jeg har glædet mig!

Glædelig sommer!:o)

2 kommentarer:

Alexia sagde ...

Velkommen tilbage :)

Var også så småt begyndt at undre mig hvor du blev af :)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Mange tak!:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails