Tid til fornyelse

Jeg havde simpelthen så meget brug for noget forandring. Noget nyt. Noget vildt, iøjenfaldende og anderledes. Min frisør er åbenbart gået på barsel for evigt, og mit hår var evigt filtret fordi det trængte sådan til at blive klippet - jeg er ikke typen der reder det særlig tit.
Min mand har vist ikke været til frisøren nogensinde i sit voksne liv. Han trimmer håret en gang om måneden, og det er så dét. Og jeg er lidt misundelig.

Så nu er skulle det afprøves. Mig uden hår. Mindst 2 timer med saks, trimmer og skraber. Det er helt vildt og det kræver helt sikker tilvænning - det er lige som med nye tatoveringer, man bliver overrasket hver gang man ser sig i spejlet! Og hovedet bliver jo 10 kg lettere - men også noget koldere.
Måske er det godt at det vokser ud igen. Hvad synes I? (Uh, måske er jeg ikke helt klar til at høre dét endnu...)

2 kommentarer:

Alexia's Blog sagde ...

En skam du har givet den etiketten aprilsnar - det er ret afslørende, men jeg har lært man ikke skal tro på noget som helst 1. april.

Fru Buur Bækgaard sagde ...

True, men jeg var ikke modig nok til at lade den stå alene!;o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails