Lovely Lola

Som jeg halvvejs afslørede igår, så tog jeg 3 par vidunderlige Lola Ramona sko med hjem fra lagersalget igår. Jeg måtte slippe 1100 kr. Der var lidt dumt, for de penge kunne have været brugt på så mange andre fornuftigere ting. Men det var ikke uansvarligt i forhold til min økonomiske situation, og så er det altså bare nogen gange ok og være ufornuftigt!

Det blev til et par fine, basis ballerinaer:

Et par tårnhøje, super lækre og frække stiletter:



Og et par helt vilde Chanel-ish lakstøvletter:


Jeg er sikker på at vi nok skal blive rigtig gode venner alle sammen. Og jeg glæder mig til at indvie hvert enkelt par!

2 kommentarer:

Fashion Tales.... sagde ...

These are lovely! especially the boots! -xo
http://www.ladyofashion.co.uk

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Yeah, aren't they?:o) Thanks - I'm surek we're gonna have a great time together, the boots and me!

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails