Kender I det...

hvor man betaler 400 kr. for en stand på et indendørs loppemarked, og derfor er tvunget til at sidde hele weekenden i en halvtom sportshal netop dén weekend hvor solen brager frem og foråret kommer til Danmark - og så oven i købet kun sælger for 320 kr. fordi alle andre mennesker i verden også hellere vil være udenfor? Og at man så søndag eftermiddag pakker hele l*rtet ned igen, og kører hen til ejendomsmægleren og skriver under på købsaftalen på sin (super billige) drømmelejlighed?

Ja, tøjmarkedet på Remisen i weekenden var i den grad en fiasko for os sælgere. Det var super ærgerligt at gå glip af alt det gode vejr, og det var endnu mere ærgerligt fordi der heller ikke var nogen købere.
Loppemarkedets højdepunkter var de 2 franske hotdogs og de 2 kopper Yankie-bar kakao min søde mand hentede til mig, at hilse på søde Simone og de super hyggelige besøg jeg fik af et par veninder og mine forældre.

Men det er alt sammen ok. Det er ok at jeg er gået glip af solen. Det er ok at jeg har betalt 80 kr. for... ingenting. Det er ok. For min nye teori er, at dét er den portion dårlige karma jeg skal betale  for at have haft så meget held med den dersens lejlighed, som nu næsten er vores. Og det er ærlig talt en ringe pris at betale. Så det er ok.


(Vi har underskrevet købskontrakten, og venter nu bare på at sælger underskriver, at foreningen godkender os og at sælgers kreditorer accepterer...)

6 kommentarer:

Alexia sagde ...

Uhh tillykke med drømmelejligheden :)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Tak tak - selv om jeg prøver at begrænse begejstringen indtil det er helt endeligt!:o)

rijaH sagde ...

Min veninde havde også en bod derinde og de sagde også de mere eller mindre havde fortrudt det :< Det var en ærgerlig weekend at det var på i forhold til vejret i hvert fald :(

Og tillykke med lejligheden ;D

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Ja, jeg hørte også rigtig mange af de andre sælgere snakke om det, når jeg gik rundt derinde. Det eneste formildende var, at det altså ikke var mig der var helt ved siden af, men at der bare ikke var nok købere. Virkelig ærgerligt - og jeg havde sådan glædet mig til at slippe af med noget af al det overskudstøj.:o)

Mange tak!

Natascha Maja sagde ...

Øv hvor ærgerligt for jer! Jeg ville selv have været forbi, men jeg fik andre planer pga. det gode vejr - jeg tror desværre, det har været tilfældet for en del potentielle købere:/

Men tillykke med lejligheden! :)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Ja, det dersens solskin har det jo med at lokke (og hvor ville jeg dog også hellere have nydt en kølig drink på en græsplæne...;o))

Takker!

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails