Forsmag på sommeren

Jeg havde mildest talt set frem til den lovede skyfri himmel og de 18-20 grader sommerlignende varme. Så jeg var noget skuffet da jeg stod op ved 9-tiden imorges, og det bare var gråt.
Jeg sprang nu alligevel i et ret forårsvenligt outfit - korte shorts og tynde strømper - og så drønede manden og jeg ellers til storbyen for at kigge på lejligheder.

Vi havde to aftaler, og så egentlig 4 mere imorgen. Men efter det første besøg gider vi ikke kigge på flere. Vi kom ind i lejligheden, snusede rundt en tid og snakkede lidt om planer med ombygning af badeværelset. Pludselig blander ejeren sig, og siger at sådan kan man i hvert fald godt gøre, for det har hendes søn gjort i sin lejlighed - som ligger i stuen og i øvrigt også er til salg. Den fik vi så også lov at kigge på, og det var bare lejligheden! Perfekt beliggenhed, perfekt størrelse, perfekt pris, i stuen og med en lukket gård hvor Kat kan få lov at komme ud og lege frit - og så bare lige os. Så nu skal der rykkes, dén lejlighed skal blive vores. Hvis alt går efter planen er jeg altså københavner igen inden sommeren for alvor går igang. Yay!

Vi fejrede det hele ved at drikke en kop kaffe i solen - der i mellem tiden havde fundet vej frem gennem skyerne - på Skt. Hans Torv og derefter en gåtur rundt om Peblinge- og Sortedamssøerne. Eller, gåtur og gåtur, jubeldans er måske et mere rammende ord.

Fingers crossed for at det hele nu går problemfrit i orden og at jeg ikke har jinx'et det!



Og så blev mine nye camouflage-shorts fra Zara luftet i dag. Jeg havde egentlig overvejet at bytte dem til nummeret større, for at få dem lidt mere baggy. Men så var der pludselige gået 14 dage, så nu blev det altså dem her. Og jeg synes nu også de er fine...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails