Fashion against Aids - H&M FAA

Sikke en skuffelse!
Jeg havde lidt kig på nedenstående 3 ting inden kollektionen udkom.

Meget fine tees i sommerlige farver og faconer - og især det assymetriske snit på den orange tee synes jeg var lidt spændende. Buksedragten, eller flyverdragten som H&M selv kalder dem, ville aldrig nogensinde komme uden for hjemmets fire vægge med mig inden i. Men hvor ville den dog være smart at have som "noget-at-hoppe-hurtigt-i-når-det-er-koldt-og-man-skal-op-af-sengen-og-huset-er-fuld-af-overnattende-gæster" eller lignende.


Men hold da op. Dels kom det som en stor overraskelse for mig, at herre/dame udgaverne af tøjet er ét og samme stykke - bare stylet/strukket forskelligt. Dels er kvaliteten jo laangt under selv H&Ms normale standard. Buksedragten, som ville være naturlig at lave i noget lækkert, hættetrøje-tykt jerseystof, er lavet i det tyndeste skodjersey og er fuldstændig gennemsigtig. Og så er priserne lige pludselig ret pebrede, t-shirten slet ikke assymetrisk (jo, i det første sekund efter at man har foldet og hevet i en halv time...) og varerne slet ikke særlig spændende længere.

Øv...

1 kommentar:

Line Cecilie sagde ...

Hvor øv...! Havde selv overvejet at anskaffe mig et par ting derfra, men da de ikke fører det i min lokale H&m, vil jeg være nødt til at bestille det på nettet. Det vil jeg nu lige genoverveje en gang... :-)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails