Zara.com wants

At Zara har åbnet en webshop, er naturligvis ikke gået min webshopper-næse forbi. Jeg tvivler dog på at jeg vil benytte mig af den til andet end inspiration. Leveringen er 50 kr. - eller 0 til butikken, som jeg jo lige så godt kan gå ind og købe tingene i. Eller er det mon lige som H&M, at de har noget andet på nettet end i butikkerne?

Uanset hvad, så vil jeg meget gerne kigge nærmere på rigtig mange af deres forårsvarer. Allermest er jeg vild med disse:

Fine camouflageshorts. Med dem vil jeg gerne føre militærstilen tilbage i min garderobe.
Jeg er vild med kombinationen af det fine blomsterprint og de oprullede "rockabilly"-ærmer

Fin basis tee med rimelig afdæmpet leo-mønster
Jeg er faktisk ikke så meget til striber - selv om de jo nærmest er uundgåelige i modeverdenen. Men disse tigerstriber kunne måske blive "mine" striber
De fine ballerinaer med sølvsnuder er temmelig "old new" i blogland, men jeg er stadig vild med dem - og ballerinaer kan man aldrig få for mange af!

2 kommentarer:

Line Cecilie sagde ...

Er så skønt de endelig har fået en onlineshop, når nu man bor milevidt fra en Zara butik. Rigtig fine ting du har fundet frem... Elsker den røde nederdel med leopard-toppen til. :-) Jeg skal vist snart ind og kigge, når der rasler lidt flere penge ind på kontoen ;)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Det er også helt mærkeligt, at de ikke har fundet på dét noget tidligere. Måske er det heller ikke så tosset med leveringen - det betaler jeg jo rask væk gerne hos H&M...:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails