These boots are made for...

at holde mine fødder dejlig varme! Eller, det håber jeg i hvert fald de kommer til.
I 3 vintersæsoner har jeg nu nydt godt af et køb jeg gjorde via Trendsales - et par lækre 2. sortering Ripcurl støvler med lyserødt for. Men nu er de altså også ved at gå op i syningerne foran, og jeg ser med gru frem imod næste års vinter. Jaja, det er måske lige lovlig tidligt og at tage sorgerne på forskud - men fremadsynet kan forhåbentlig betale sig, for jeg fandt ud af, at webshoppen natureshop.co.uk har nedsat alle deres EMU støvler med 50%! Det er jo en besparelse der kan mærkes, og selv om det virker som et lidt fjollet tidspunkt at investere i sådan et par støvler, så gjorde jeg det altså alligevel.

Valget falgt på modellen Bronte i farven chocolate. Jeg ville jo helst have et par Stinger og i grå eller sort, men nu er det bare sådan, at Bronte kun koster det halve, fordi yderskindet er ko-ruskind - og den model var så kun tilbage i chocolate eller de lysebrune nuancer.
Så for sølle €49 inkl. levering røg disse direkte på transportbåndet hjem til mig. Jeg glæder mig til at de dukker op. Jeg har på fornemmelsen, at jeg måske godt kan nå at indvie dem på denne side af sommeren...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

High-qualitу desіgn and style by the wаy, did you make it
yourself or forκ οver money for the theme?


Look at mу homepagе; uk fashion

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails