Shop-amok - tak ægteskab

Jeg havde en hemmelig plan, om at invitere min mand på shoppingtur i Hillerød (velkommen til en bondekones verden, suk) så han kunne få opdateret klædeskabet - for sine egne hårdtoptjente penge naturligvis.

Og afsted til Hillerød kom vi lørdag omkring middag. Men dér stoppede det så også med at stemme overens med min plan. Vi fandt godt nok noget løbetøj på tilbud til ham, men ellers kom vi hjem med skijakke, skiundertrøje, hættetrøje samt undertøj til mig, læssevis af bøger og lidt gaver.

Og så vil jeg i øvrigt anbefale alle læseglade at gå i Bog & Ide i disse tider. Vi gjorde samme kup sidste år, men alligevel fatter jeg det ikke endnu. Vi har købt 15 bøger for 340 kr. De har superudsalg, og nu er der så oven i købet 50% rabat på alle i forvejen nedsatte varer. Vi har sparet sådan ca. 3000 kr.!


Vidunderlig dag - og min mand følte sig meget mandig og forsørger-agtig da han shoppede amok til mig i Peak Perfomance. Dejligt at kunne glæde andre på dén måde...:oD

Peak Performance skijakke (nedsat 40%) - Peak Performance hættetrøje (nedsat 50%) - Min mands løbetøj (nedsat 50%) - Falke skiundertrøje - Monki undertøj - 15 herre billige bøger - Lego-spil - Zara shorts og strik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails