Outfit - long time no see

Det er vist ved at være rigtig længe siden af jeg har poseret foran kameraet. Hovedsageligt skyldes det, at jeg har været så basis-kedelig de sidste mange uger, at der bogstaveligt talt ikke har været noget at skrive om. Er der så det nu? Njah, ny cardigan og nye sko - men ellers stadig meget basic!

Men min ASOS-pakke kom i dag, ganske skuffende. Leveringstiderne er der da rigtig nok ikke en finger at sætte på; imponerende! Men et par jeans var ALT for små, selv om det er samme model og størrelse som dem her, der passer perfekt. Et andet par jeans, igen samme model og størrelse, passede, men til gengæld var farve slet ikke som på billederne og slet ikke mig IRL. En bh var aaalt for stor i omkredsen (fanden tage s-m-l bh-størrelser...). En meget fin pang-lilla pailletkjole dryssede alene da jeg tog den ud af posen den lå i = elendig(!) kvalitet.

Tilbage var der en herre-cardigan i merino uld, en lilla blonde-bh og et par skønne støvler, som den opmærksomme læser måske vil bemærke minder meget om en tidligere stor kærlighed, som jeg desværre måtte tage afsked med.



Nåh'm, cardigan og sko er jeg altså hoppet direkte i. Billedkvaliteten er lige så ringe som pailletkjolen, men det er der altså ikke noget at gøre ved nu...
Cardigan Asos Men Tee H&M Logg Jeans Paige Premium Støvler Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails