Hjemme igen - en forkølelse rigere

Jeg landede i hjemlige omgivelser i søndag. Snotforkølet, for at sige det mildt. Helt fra afgang, florerede der et eller andet på turen, så virkelig mange lagde sig i større eller mindre grad med influenza-tilstande. Jeg "gik i udbrud" fredag eftermiddag, med feber, tunge øjne og øm halsen i løbet af en halv time. Men på sådan en tur er der ikke rigtig plads til at hvile og blive rask, så jeg var stadig godt medtaget da vi kom hjem i søndags.

Alt i alt var det ellers en fin tur. Men sne-sport er og bliver bare ikke min kop te. Det er ok, men jeg er ikke rigtg fan. Og selv om stemningen er god og menneskene søde, så var det i år en rigtig kold fornøjelse, og jeg var sgu ikke rigtig på - og turen var selvfølgelig derefter. Jeg må indrømme at jeg er glad for at være hjemme igen, og ikke umiddelbart sender nogen længselsfulde tanker mod Idre og sneklædte bjerge...

Selv om det da var yndigt i solskinnet - når man altså ikke kan mærke vinden der blæste med 22 m/s!


(Temmelig markaber advarselstrekant der følger lavine-skiltet...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails