Glitter green

Mine skønne nye lakker fra Barry M ankom igår, og straks smed jeg den gule på tæerne - det får I altså ikke billede af! - og den helt igennem vidunderlige grønne glitter på lufferne. Jeg har ønsket mig den i årevis. Det lyder jo åndssvagt, når prisen er sølle 30-40 kr. Men ikke desto mindre har jeg sukket efter den længe, uden at få købt den. Og nu er det gjort, og jeg er lykkelig. Den er SÅ fin. Perfekt grøn farve og så glitrende lækker.
Første lag er et helvede. Glimmerkornene flytter sig under børsten, og man må nærmest duppe lakken på. Men anden lag går til gengæld som smurt, fordi glimmerkornene nu hænger fast i første lag. Og så dækker den faktisk!

Vi skal nok få rigtig mange gode stunder sammen. Men måske er jeg nødt til at overgive mig, og investere i en top coat. Den er noget ru at have på alene.:o)

4 kommentarer:

Natascha Maja sagde ...

Wow, den er jo fantastisk! Jeg elsker glimmerneglelak, så den kunne jeg godt bruge i min samling! :P Hvad hedder farven?

Mette sagde ...

Ja den er super fin.. Kunne være fedt at have den i ALLE slags glimmer! :)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

@Natascha Maja - Ja den er nemlig. "Glitter green", meget opfindsomt!:o)

@Mette - Sandt!:o) De har også lavet den i rød og blå, i samme pangfarve-stil...

Natascha Maja sagde ...

Heh, okay - tak! :)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails