Find Oscar

Min plan var egentlig, at blive hængende oppe foran fjernsynet og se flotte kjoler søndag aften/nat. Men da familiebesøget hindrede mig i at lave lektier tidligere, måtte jeg indse at jeg var nødt til at gå i seng, så jeg kunne stå tidligt op næste morgen og lave dem. Altså, ingen live-kjoler. Øv!

I går og hertil morgen har jeg så googlet og googlet for kigge på pæne damer i endnu pænere kjoler. Men jeg fandt det faktisk overraskende svært, at finde andet end de samme (~)10 billeder af Natalie Portman, Anne Hathaway, Mila Kunis, Haille what-ever og lignende.

Jeg er dog endt op med disse 6 kjoler, som jeg synes er helt forrygende.

Hillary Swank - Gwyneth Paltrow - Cate Blanchett
Amy Adams - Celine Dion - Sunrise Coigney

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails