Det søde pendlerliv - bikram #24

Der er langt fra Helsinge til Nørrebro. Og der er på en eller anden måde endnu længere, når man skal hele den lange(...) vej hver eneste dag. Men på den positive side får jeg virkelig læst meget. Det har ellers været en ferie-beskæftigelse siden jeg startede på uddannelsen. Nu er der i hvert fald 2 timer om dagen til fordybelse i den skønlitterære verden, og dét nyder jeg!

Lørdagsturen til storbyen blev krydret med et vidunderligt produkt jeg faldt over i Netto igår: Lion White. En Lion bar med masser af karamel og hvid chokoladeovertræk. Dem skal jeg helt klart hamstre nogle flere af!
Læsestoffet er for tiden 3. bind i Jakob Ejersbos Afrika trilogi Liberty. Og, nårh ja, så var der solskin og masser af det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails