Dancing the night away

Min mand spiller i et band. Eller, han spiller faktisk i 2, men det ene af dem har i en del år 2 gange om året afholdt sådan noget "bal-på-kroen"-agtig voksenfest på Sletten Kro i Humlebæk. Man spiser noget lækker mad (det er dem bag Formel B der har stedet!) og så er der ellers musik og dans til den lyse morgen. Eller, i 3 timer i hvert fald...

Min mands søster og hendes mand, samt hans vennepar kom for at spise og danse.
Jeg er vild med at danse. Med mine veninder. Når jeg er ret fuld. Jeg hader at danse med halvfremmede (okay, de er ikke fremmede, men jeg er jo heller ikke viiildt fortrolig med dem), pinlig ædru. Det er frygteligt, jeg er alt for selvbevidst, genert og blufærdig.
Så jeg havde fået lov til komme og spise lækker, lækker mad og så drøne hjem til sofa-hygge med stereoanlæg og Kat.

Men selv om det ikke skulle være natterod, benyttede jeg naturligvis anledningen til at dresse op. Og så fik jeg endelig brugt et par jeans jeg købte for snart længe siden. Flere år i hvert fald. Et par bronze/sølv-pink/whatever jeans fra Notify. Og jeg blev oven i købet også hår-krea, og satte det op i mindre hestehaler for at få det til at se længere ud (som om det ikke er langt nok i forvejen...). Well, bedøm selv :o):

Top Zara Jeans Notify Støvler Shoe Shi Bar
(Jeg ved altså ikke hvad der sker for at lysindfaldet som får min popo til at se flad og firkantet ud. Sådan var det (forhåbentlig) ikke i virkeligheden...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails