Bikram #26 + 27

Endelig, endelig, endelig har jeg indhentet de dage jeg "pjækkede" pga. af sygdom og fest. Jeg er nu tilbage på sporet - og mangler kun 3 dage á een klasse. Yay, det er da til at overskue!

Denne tredje dobbeltklasse var lige så forskellig fra de 2 andre, som de var fra hinanden. Denne gang havde jeg en helt fin første klasse - ikke helt fantastisk, men helt ok. Imodsætning til de 2 foregående gange, var der slet ikke noget der motiverede mig til at tage den anden klasse; altså bort set fra det tikkende ur og mit klasse-underskud selvfølgelig. Men nu havde jeg jo besluttet at det skulle ske i dag, og heldigvis kom min søde mor til anden klasse og opmuntrede mig.

Det gik rigtig fint i anden klasse også. Det var en anden instruktør end i den første - de 2 andre dobbeltklasser har været med hhv. samme instruktør - hvilket jeg jo også var lidt bekymret over, for så vidste instruktøren jo ikke, at jeg var på nummer to omgang. Men der var så mange mennesker alligevel, at jeg slap med et par "kom så ind i kampen"-kommentarer.:o)
Det var hårdt, rigtig hårdt. Det var en virkelig varm time, og jeg var sgu ret mørbanket efter den første. Men jeg kæmpede hele vejen, og var ualmindelig godt tilfreds med mig selv da klassen var færdig. 3 gange dobbeltklasser, sejt!

Nu skal de næste 3 dage bare gå efter planen. Og så skal jeg vist fejre det med at forsøge at fortsætte med at komme hver dag - bare uden tvang!;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails