Bikram #25

Nogle gange sker der nogle ting med ens humør, som man ikke helt er herre over eller egentlig ved hvad kommer af. Når man går til yoga i 40 graders varme, og presser kroppen til det yderste, kommer disse følelser gerne frem i lyset.
I går var jeg sur. Ikke over noget. Ikke på nogen. Jeg var bare godt og grundigt vred og irriteret, og jo længere ind i timen vi kom, desto værre blev det. 3/4 dele igennem vendte det imidlertid til ærgrelse og jeg blev ked af det; over at have ladt humøret ødelægge min indsats, over at være i dårligt humør, over... ingenting.
Jeg prøvede at smile og skubbe det fra mig, men jeg måtte simpelthen tage en tude-pause. I øvrigt ikke det sjoveste, når man ligger tæt op og ned af en masse fremmede mennesker, uden noget at gemme sig bag.
Så det var ikke verdens sjoveste klasse. Men omvendt er det nok også sådan nogle følelsesmæssige rutsjebaneture som er svære at undgå i sådan et 30 dages forløb. Og måske kom jeg så af med noget indebrændt, som ellers var blevet siddende og havde udviklet. Hvem ved...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails