Bikram #23

Min søde mor bortførte mig fra gruppearbejde på skolen, og tog mig med til tidlig eftermiddags-yoga. Underviseren var sjove, søde Coco. Jeg kan godt lide hendes klasser. Hun holder en fin rytme og temperatur, og hun virker sød.
Men jeg har stadig også nogle gange virkelig svært ved ikke at grine. For hun er elendig, virkelig elendig, til engelsk - som der jo undervises på. Eller, det lyder i hvert fald sådan. Alle instruktørerne bruger gerne de samme vendinger og udtryk om stillingerne, men når Coco siger disse ting, så bliver det tit noget værre volapyk, fordi hun vist snarere har lært lydene udenad end ordenes betydning. Og når det hele så går lidt stærkt, så lyder det altså temmelig meget som babysprog.
Det kan være lidt svært at koncentrere sig, men når man er i humør til hende, er det både hyggeligt og lidt opmuntrende!:oD

Og når man selv er en klovn til engelsk må man gerne pege fingre af de andre...:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails