Bikram #22

Det var lige ved at gå galt i dag. Helt galt, udfordrings-vise!
Jeg havde oprindeligt tænkt, at jeg måske kunne hente den sidste time jeg var bagud idag. Men så så jeg hvem der skulle undervise aftenholdene, og hende bryder jeg mig normalt ikke så meget om.
Da klokken så nærmede sig afgang, var jeg dels mentalt i vildrede om, hvorvidt jeg skulle tage dét hold eller det næste - og da der så lige tikkede en mulig handel ind på Trendsales, hvis jeg kunne komme forbi posthuset idag, ja så endte jeg med at trække det ud. Ergo skulle jeg så alligevel til time med foromtalte instruktør.

I de næste 2 timer nåede jeg at ombestemme mig mange gange. Først ville jeg bare tage ind til det helt sene hold. Men så opdagede jeg, at jeg i så fald skulle vente frygteligt lang tid på hjemturen - togene kører jo nærmest aldrig herude på landet uden for dagtimerne. Så besluttede jeg at tage bilen ind, til det seneste hold. Og til sidst endte jeg med at tage mig selv ved øret og komme afsted - med toget - til kl. 17 holdet.

Så "let" skulle det imidlertid ikke være. Der var nemlig et aflyst E-tog + signalfejl ved hovedbanen, så det tog pludselig 1½ time at komme derind - mod den gode time det normalt tager. Heldigvis, heldigvis, heldigvis var jeg i god tid, og ville være kommet 10 min. for tidligt hvis det hele havde passet, så jeg endte alligevel med at være der tids nok til at få en ordentlig plads - og en ordentlig time.

Hjemturen var lige ved at blive lige så åndssvag, men togene artede sig, og jeg kom lige hjem.

Jøsses, så kan jeg måske lære at lade være med at ændre på planerne hele tiden!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails