Bikram #19+20

Så gjorde jeg det igen. Tog dobbeltklasse. I modsætning til sidste uge, sidst jeg gjorde det, lagde jeg ud med den værste time jeg nogensinde har haft, siden den første i hvert fald. Jeg lå alt for langt inde i rummet, og luftfugtigheden var fuldstændig vild. Jeg kunne stort set ikke trække vejret, og jeg kunne ikke koncentrere mig om andet end det. Så jeg lå mest bare og rallede.
I tiden imellem de to timer overvejede jeg meget, om jeg skulle tage den næste også. Til sidst blev jeg enig med mig selv om, at det alligevel ikke kunne blive værre - tværtimod.

Og tværtimod blev det. Anden klasse var forrygende. Det var stadig voldsomt, voldsomt varmt og fugtigt - og der var ubehageligt mange deltagende. Men det var som om min krop var meget bedre forberedt på forholdende, om ikke andet var min hjerne det i hvert fald. Så jeg tog det lidt stille og roligt, men ellers gik det udover alt forventning og jeg var så ufatteligt glad for at have taget anden time med også - det er jo så meget federe at gå derfra og have arbejdet for det!:o)

I dag nøjes jeg nu nok med den ene time, måske indhenter jeg så den sidste jeg er bagud med imorgen. Vi får se...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails