Bikram #18

...var en meget hektisk og helt ekstrem varm klasse. Jeg var desværre først til 17-klassen, og der er bare virkelig mange mennesker for tiden. Så lokalet var helt proppet, og luftfugtigheden gik vist lidt amok - i hvert fald tror jeg aldrig jeg har svedt så  meget før, og det var altså ikke fordi mit aktivitetsniveau var vildt imponerende.
Jeg har siden min dobbeltklasse i sidste uge haft et eller andet issue med mit venstre knæ. Jeg kan ikke holde det låst i de skrå stillinger. Det er vildt irriterende, for jeg var jo lige nået dertil, hvor jeg faktisk næsten var med hele vejen igennem og kunne holde alle øvelser fint, dybt og længe. Men pludselig er det som om at kontrollen over mit venstre knæ/lår er forsvundet helt igen. Det er meget frustrerende at være "sat tilbage" på den måde, og jeg kan ikke finde ud af, om det bare er fordi min krop er blevet presset så meget, eller der er noget galt. Indtil videre gør det dog ikke ondt, så jeg satser på det første - og presser videre!;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails