Asos-ulykker

Ihh, så lokker Asos med 20% rabat, man fylder indkøbskurven og opdager først til sidst at koden ikke gælder varer der i forvejen er nedsatte. Men nu havde jeg jo lige sat næsen op efter lækkerierne, så dér røg hele martsbudgettet.
Godt man i hvert fald ikke er sådan én, der lige gik og glædede sig til forhåbentlig at få en del penge tilbage fra Skat i dag, blot for at opdage at når man er gift med en mand der har udvidet selvangivelse, så bliver ens årsopgørelse ikke udfærdiget/offentliggjort før hans er færdig - om 3-4 måneder. Godt...

2 kommentarer:

Alexia sagde ...

Kender det virkelig godt, kunne heller ikke stå for fristelsen, nu mangler jeg bare min pakke :) - kom så post!! :)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Men det er jo helt dumt, det nummer jeg har lavet. Jeg har nemlig kun købt udsalgsting, og derfor slet ikke fået noget ud af 20%-rabatten. Fjollet!:oD

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails