Tsumori Chisato outfit

I går stod den på gaveshopping - igen i 11. time - yoga og fødselsdag hos min far. Han fik lakridser fra Johan Bülow og den fantastiske "Hyldest til Sebastian" cd. Min mor havde bagt rigtige fødselsdagsboller, lagkage af nøddemarengs med fyld af hhv. hvid og mørk chokomousse, jordbær/brombær muffins og ananas/kokos muffins. Mmh, det er altid et mekka af lækkerier når mine forældre inviterer - det er så skønt!


Ved lejlighed smider jeg en reel anmeldelse af min nye telefon herop. Men indtil videre kommer her første outfitbilleder taget med dens kamera. Tag med i bedømmelsen af billedekvaliteten, at klokken var et om natten, jeg var træt og utålmodig og det var i den grad mørkt.:o)
Til min sjove assymetriske, "hullede" top havde jeg malet neglene i blå-lilla nuancer - men den nylagte lak var ikke begejstret for yogaklassen, så den så frygtelig ud og var temmelig afskallet da jeg ville tage billeder her til formiddag. Så I må tænke jeg til det, udfra lakkene!

Top Tsumori Chisato Jeans 18th Amendment

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails