Shoe shi babies?

Jeg vil virkelig, virkelig gerne have fingrene i disse vidundere. Men jeg vil virkelig, virkelig ikke smide 500 kr. efter dem. Ellers, i et parallelunivers ville jeg med glæde gøre det, men jeg har bare ikke 500 kr. at smide efter dem i détte. Så jeg havde sat min lid til, at de ville komme på udsalg her i januar. Men det lader ikke til at være tilfældet - i hvert fald ikke i de webshops jeg har set dem hos.
Til gengæld er det kommet mig for øre, at de findes på udsalg i en butik i Aalborg. Det hjælper mig jo ikke meget, her i Kbh/Nordsjælland. Men måske findes der en butik i hovedstadsregionen der også har dem på udsalg?

Hvis du kender den, så tøv ikke med at tippe mig - det ville sandelig gøre min indre skofetischist lykkelig!:o)

2 kommentarer:

Natascha Maja sagde ...

Åh, dem er jeg også helt vild med! Jeg håbede også på, at de ville blive sat ned, men jeg har desværre kun set dem til 500 kr.

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Ja, ditto - det er super ærgerligt.
Men de må vel blive sat ned på et eller andet tidspunkt...:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails