Halshelvede

Øv øv øv. Efter flere måneder med et ret roligt tempo (læs: jeg har ikke rigtig dyrket det der "gå-i-skole-hver-dag") var det åbenbart for meget forlangt at sætte kroppen til at stå op ved 5-6 tiden hver morgen i en uge, passe skole, tømme lejlighed og så oven i købet passe syg mand.
I hvert fald værker min hals, og har gjort det siden torsdag morgen. Det svinger lidt imellem ondt i halsen og snot i hele hovedet, og vist ikke rigtig beslutte sig endeligt for hvad det skal blive til.

Så står weekenden vel på ren afslapning? fristes man til at spørge. Men nej. I går stod den på svigermors fødselsdag, og i dag vender vi næsen mod Kbh - Hvidovre - og vores søde venners vidunderlige hus "Villa Pompøs". Hvis jeg kender os og dem ret, bliver det højst sandsynligt en ualmindelig hyggelig og festligt aften og nat. Og så må søvnunderskuddet indhentes på søndag, når vi på et eller andet tidspunkt når hjem igen.
Godt jeg har vinterferie allerede næste uge...

Og så lige et hurtigt outfitbillede - det er vist længe siden sidst, jf. ovenstående.
I realiteten har jeg også både tørklæde og cardigan på, jf. ovenstående.
Selv med nylagt make-up, skinner matheden og sygdommen bare ud af mig. Super fedt!:o/
Fornemmer man lige som, at jeg længes voldsomt efter sol og sommer?

Kjole Asos Bikini-top H&M Leggings Monki Sokker Mors hjemmestrik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails