Gonna DIY

Jeg eeelsker, elsker, elsker Etsy. Jeg elsker at der er så mange åndssvage ting. Jeg elsker at der er så mange ting jeg gerne vil have. Og jeg elsker at jeg bliver så inspireret derinde. For rigtig meget af det man kan købe er jo supernemme DIY-projekter. F.eks. kunne jeg godt forestille mig at kaste mig ud i:

En over-the-top sweater med neon-pompom'er
En hættetrøje til min mobiltelefon i noget sjovt stof
Ninja øreringe
En hyggelig pynte sky til vinduet
En tabel med måleforhold til køkkenet indrammet i et eller andet sjovt

2 kommentarer:

fantastiskefund sagde ...

FNATASTISKE Ninja'er.. :-) <3

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Ja ikke?! Jeg har også haft kig på dem rigtig længe - nu må jeg snart få hevet noget cernit frem fra gemmerne og komme i gang!:oD

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails