Fraflyttet

Jeg er noget dvask, efter at have været oppe klokken 5 to dage i træk for at køre til Kbh med min mand og fylde en trailer med møbler fra min lejlighed.
Men i dag blev vi færdige, og min vidunderlige lejlighed står nu fuldstændig tom og klar til at nye beboer tager over når den tid kommer. Meget vemodigt (igen...), og meget mærkeligt!

Onsdag er igen undervisningsfri for mig dette semester (og torsdag med). Resten af dagen har derfor - indtil nu - bare stået på...

...dårlige outfitbilleder.
...hygge i sofaen med Kat og websurfing.
...frugthamstring i Kvickly - øko-druer, øko-bananer, granatæbler, figner, øko-appelsiner og litchier - samt pomelo'er og æbler der ikke fik lov at komme med på billedet. Mmh!
...hyggelæsning, frygteligt afskallet neglelak og varm skod-kakao!

1 kommentar:

fantastiskefund sagde ...

Din kat er altså simpelthen min kats dobbeltgænger, nu har jeg lige surfet dine katte-billeder :-) Hvor er det vildt, hihi.

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails