En blandet landhandel + bikram #3

Fredag. Weekend. VINTERFERIE! Yay!
Jeg har sat min søde mand til at bage kage. Banankage med chokolade. Og jeg har ferie. Uden at være nået så langt på det nye semester på studiet at der er en masse jeg skal samle op på. Bare ferie.

Og jeg er forelsket. For fattig til at de bliver mine, medmindre nogen skulle finde på at forære mig en masse penge. Men skønne er de, disse pang-blå fake-ruskindsstøvler:

Og jep - yoga blev hårdere i dag. Mine muskler er i den grad mørbankede, og jeg kunne virkelig mærke det under første halvdel af klassen idag. Men jeg kom godt efter det i sidste halvdel. Og jeg kan allerede mærke hvor godt det gør mig. Fysisk, men i den grad også psykisk. At få gennemarbejdet kroppen på den måde. Det er fantastisk. Og det er som om det lige som er prikken over i'et, når man så kommer ud og kan sætte endnu et hjerte på "udfordringstavlen. Yay!

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Fede, fede støvler!
Åhh yoga. Har kun været afsted et par gange, men det er lækkert sådan at få gennemarbejdet kroppen og opleve den ro man får. Noget jeg helt sikkert gerne vil have mere af!

God weekend :)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Ja, er de ikke skønne?!
Det kan simpelthen så meget anbefales at gå "all-in" på det dersens yoga. Jeg bliver helt anderledes overskudsagtig og glad når jeg holder det ved lige, fordi kroppen bliver så glad!:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails