Bikram yoga udfordring: "30 klasser på 30 dage"

Da jeg startede med at blogge, startede jeg også til Bikram yoga. I begyndelsen berettede jeg løbende hvordan dét var og hvilke effekter det havde. Så tog jeg på ferie i efterårsferien, og siden er jeg ikke kommet rigtigt i gang igen. Jeg har været der, men jeg har ikke været lige så "dygtig" som i starten.

Så nu starter jeg forfra. Eller, forfra kan det selvfølgelig ikke blive, men nu skal der lægges en ordentlig bund.
Derfor kaster jeg mig ud i en 30 dages udfordring, og forhåbentlig kan bloggen her blive mit holdepunkt. Det er jo for pinligt ikke at gennemføre, når jeg nu har offentliggjort det!;o)

Fra og med i dag, og de næste 29 dage vil jeg gøre mit allerbedste for at komme afsted til yoga hver dag. Alternativt tage 2 klasser én dag, for at kompensere for en anden dag.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails