Bikram #7

Sygedage er måske uundgåelige når man presser sin krop sådan, som denne hersens 30 dages udfordring. Men alligevel skideirriterende, da det jo betyder at jeg nu "skylder" en ekstra klasse.
Men i det mindste kun én. For selv om sofaen fristede i dag, sprang jeg på toget mod storbyen og kom op på (yoga)hesten igen.

Jeg har ikke været rigtig snottet, bare sådan lidt "proppet" i svælget. Og det gav visse udfordringer i starten af klassen. Jeg kunne nemlig næsten ikke trække vejret gennem næsen, hvilket jo er halvdelen af yoga'en. Men jeg kæmpede, og efterhånden blødte mit svælg lidt op. Det vedblev at være irriterende hele vejen til slut - men jeg gennemførte da klassen, og er forhåbentlig helt på toppen imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails