Bikram #6 og en sygedag

Sjette bikram klasse bragte intet nyt under solen. Jeg havde et par kritiske øjeblikke, hvor jeg blev særdeles irriteret og distraheret af mit hår der hele tiden faldt ned - men jeg fik skubbet det fra mig, og koncentrede mig om øvelserne.

I dag skulle så have været 7. klasse. Men det bliver det ikke. Jeg gik fuldstændig ned med svært ondt i halsen i går aftes da vi kom hjem. Jeg faldt i søvn på sofaen ved 21-tiden - og sov stort set uafbrudt til klokken 10 i formiddags.
Jeg har været meget i tvivl om, om jeg skulle tage til yoga eller springe over i dag. Eftersigende er det kun godt at deltage, hvis man bare er forkølet/småsløj - hvorimod man bør lade kroppen hele i fred hvis man har feber. Men jeg ved ikke om jeg har feber, og jeg ved ikke hvor slemt det er, dét her. Men jeg blev enig med mig selv om, at jeg ville tabe mere ved at gå til yoga hvis jeg skulle have ladt være, end ved at lade være selv om jeg godt kun have klaret det.

Ergo holder jeg sygefri i dag, og må kompensere med 2 hold på én dag en anden dag. Men den tid den sorg/glæde...

2 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails