Bikram #5

Jeg er helt ok til engelsk. Men hver gang jeg skal tale dét, så bliver jeg helt nervøs og får slået knude på min tunge. Således tog det mig 3 forsøg at få sætningen "it was my fifth day" korrekt over læberne.
Det sjove er, at når jeg først får et par øl indenbords, så taler jeg stort set flydende engelsk - men uden dope får jeg gejlet mig selv helt ud af den. Det var også sådan til min eksamen i folkeskolen. Så slap dog af, fjollede dame!

Men det var min femte dag i yogaudfordringen. Og selv om det ikke gik lige så forrygende som i går, var det stadig godt. Rigtig godt. Jeg havde vist ikke fået drukket nok inden, så jeg fik drukket liidt for meget undervejs. Og det er ikke supersmart at lave yoga med skulpende, vandfyldt mave - så jeg måtte tage det lidt roligt.
Men som jeg også fik sagt (på engelsk...:o)) til instruktøren da hun spurgte hvordan det gik, så har jeg de sidste 2-3 måneder kun været til yoga 1-2 gange om ugen sådan ca. Og det har bare været som at starte forfra hver gang, hårdt, for meget. Og nu, efter 5 dage i udfordringen, kan jeg allerede mærke hvor meget mere jeg kan, hvor meget nemmere det hele går, og hvor meget jeg faktisk glæder mig til næste klasse hele tiden.

Jeg har stadig et stykke igen, før jeg kan gennemføre en hel klasse uden at holde pauser, eller sætte indsatsstyrken lidt ned. Men det går frem ad, hurtigt oven i købet. Og jeg nyder det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails