Bikram #4

Oven på én god dag og to hårde dage og en grundig gang massage fra min søde mand, var jeg meget spændt på lørdagens klasse.
Om det var fjerdedagen, massagen, solen eller noget helt fjerde der virkede, ved jeg ikke. Men jeg havde i hvert fald mit livs bedste bikram-klasse. Det var bare fedt. Selv undervejs synes jeg øvelserne var fede - normalt er det først bagefter at "skøønt"-følelsen dukker op - og jeg pausede kun 2 gange; på killer-øvelsen og på krigeren, fordi mine hofter nogen gange bare ikke vil.
Jeg var helt høj bagefter, man kan altså overtage verdensherredømmet uden at blinke hvis man ville efter sådan en veloverstået bikram yoga klasse!

Jeg bliver mere og mere glad for, at jeg har meldt mig til den her udfordring. Jeg tror det bliver en helt i gennem fantastisk oplevelse for mig og min understimulerede krop, både fysisk og psykisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails