Bikram #2

Jeg skulle egentlig have været til jobsamtale i formiddags - men fyren jeg skulle snakke var desværre blevet syg.
Istedet blev det til lidt kærestehygge og et gennembrud i forbindelse med et af mine valgfag på studiet, udvikling til mobile platforme. Jeg har nemlig endelig fået min ene computer til at genkende min telefon (og det gør jo tingene noget sjovere...)

Og så stod den ellers på 2. yogahold i min nystartede udfordring. Igår var jeg jo meget overrasket over hvor godt det gik og hvor meget jeg kunne. I dag betalte jeg så en del af prisen. Min krop og mine muskler var bare helt mørbankede og jeg blev hele tiden træt og ør i hovedet. Men jeg kæmpede mig igennem, og var nu egentlig fint tilfreds med indsatsen.
Nu er jeg lidt spændt på om det bliver hårdere eller bedre imorgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails