Bikram #15 - halvvejs


I dag er jeg rundet et skarpt hjørne i Bikram yoga-udfordringen. Jeg har gennemført klasse nr. 15 - og mangler således "kun" tilsvarende 15. Dejligt, hvis det ikke lige var fordi at jeg jo altså kun har 13 dage at gøre det i. Dumme sygdom, dumme planlægning. Det havde været sjovere at være i overskud, men sådan skulle det så ikke blive.

Klasse nr. 15 bar stadig præg af, at jeg i forgårs pressede mig selv til det yderste, med dobbeltklasse. Mine muskler er ømmere, og jeg er lidt stivere i det.

Imens det her står på, bliver min lyst til at shoppe nyt udstyr voldsomt forværret. Når jeg tilbringer SÅ meget tid med yogaen, ville det unægteligt være fedt med helt up-to-date og lækkert gear.
Jeg har investeret i en ny top, men især shorts og håndklæde samt en ekstra måtte ville jeg virkelig gerne udvide samlingen med. Jeg drømmer allermest om dem her:

Smarte håndklæder der passer i størrelse til yogamåtter, er skridsikre og oven i købet super lette
Fancy-pancy side-string shorts, som eftersigende er de mest praktiske og behagelige yoga shorts

Lækker øko-måtte. Bare så den anden kan blive luftet ind imellem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails