Bikram #14

Jo, jeg kunne virkelig godt mærke, at jeg havde taget dobbeltklasse igår. Mine muskler var ømme og trætte - men jeg tror nu egentlig at de synes det var ok at jeg vækkede dem igen. For lige som til 2. time igår, så løsnede det meget op hen ad vejen, og sidste halvdel gik meget bedre end første. Men jeg kunne stadig godt mærke det.

Den 9. april gæster Bikram himself Danmark. Jeg skal på loppemarked, så jeg kommer ikke til at opleve det - men jeg tror det vil være ret...øh, inspirerende at høre ham. Han tager åbenbart de regerende verdensmestre (jep, sådan nogen findes åbenbart også) med sig, og de giver så en opvisning. Som en smagsprøve har jeg fået et nyhedsbrev med link til videoer af deres "optrædener" til verdensmesterskabet (i think...).
Nu får I dem også. Og til det vil jeg bare sige. Dertil når jeg aldrig. Dertil ønsker jeg ALDRIG at nå, for det er da fanatisk og, tjah, ulækkert. Jeg skreg lidt, da Brandy drejede sit ben hele vejen rundt...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails