Bikram #11

Nu har jeg jo efterhånden været tilknyttet yoga centeret i et halvt års tid. Og selv om jeg ikke har været der såå meget de seneste 2-3 måneder, så kender de fleste af instruktørerne mig alligevel - og ind imellem betyder det så at man bliver hængt ud i al offentlighed. That is, ind imellem vil de ikke rigtig finde sig i, at jeg stadig "snyder" lidt.

I dag var sådan en dag. Jeg stod op klokken 6 imorges (efter at have ligget vågen en times tid), tog toget i skole og så til yoga bagefter. Jeg fik ikke helt drukket det vand jeg skulle, og jeg kom muligvis til at spise en scone meget kort tid inden yoga-klassen. Men alt det vidste Molly, dagens instruktør, jo ikke. Så jeg blev tævet igennem timen - desværre med det udfald at jeg ikke rigtig havde nogen krafter til de sidste øvelser. Til gengæld har jeg måske lært lidt mere om hvor meget jeg kan hvornår - måske kan jeg bruge det til noget imorgen, hvor jeg skal prøve noget nyt i bikram udfordringen. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails