Velkommen til Gribskov!

Hahaha! Jeg har flyttet adresse op til min mand, fordi min lejlighed skal sælges, så vi kan købe en større lejlighed sammen i Kbh. Det hele er altså ret midlertidigt - jeg kan faktisk ikke vente med at komme fast til Kbh igen. Og selv i mellem tiden fortsætter jeg jo med at læse og arbejde i Kbh.
Men ikke desto mindre tager Gribskov Kommune åbenbart tilflyttere som mig ret alvorligt. I hvert fald har jeg nu modtaget en ret tyk og fin velkomstmappe. Velkomstmappen indeholder spændende ting som 2 billetter til et-eller-andet museum, invitation til velkomstmøde for nye borgere i Gribskov og sådan ca. en milliard foldere om natur, stier, haveaffald osv. i kommunen.

Lige noget, for en storbypige som mig...


Hvis nogen af jer lige står og mangler info om natur og oplevelser i Nordsjælland, så har jeg det højst sandsynligt i en folder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails