Rugbrødsferie...?!

Så er der gået ferie i den. På den gode måde. I dag ville jeg købe ind. Halvvejs ude af Kvickly kommer jeg i tanke om, at jeg har glemt at putte rugbrød i kurven. Imellem mig og rugbrødsreolen mødte jeg øko-sektionen, hvor jeg fandt på den fabelagtige ide at købe en rugbrødsblanding og lave det selv. Som sagt så gjort (og så var der oven i købet tilbud på 2!)

Så jeg har snyde-bagt rugbrød, ryddet op og ryddet op, taget fusen på min søde mand og overrasket ham ved at stå klar med maden da han kom hjem - og så set film. Yay for ferie!

Og nåh ja, så har jeg gravet mit gamle kompaktkamera frem i anledningen af telefontyveriet...

Mig - nu uden hoved!
Cardigan Zara Øko t-shirt H&M Shorts H&M Young Sko Converse

Min nye ven - øko-brødblandingen!

Hævede og fine og klar til ovnen

De færdige rugbrød. Mmh...

Mie Goreng -stegte nudler a la...MIG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails