Hulk! Telefonløs - IGEN

Jeg var til 100 års fødselsdagsfest i lørdags. That is, 2x50. Og sikke en fest. Baren havde alle gæsterne bidraget til - så den var selvfølgelig gratis. Maden var god, og stemningen var i top.
Men ved 5-tiden (om morgenen, altså) kunne jeg ikke finde min telefon. Jeg gik rundt i en evighed og ringede efter den, uden held. Desværre er jeg i dag lige kommet i tanke om, at den jo var på lydløs, så det stunt var ikke meget bevendt. Det underlige er, at telefonen ikke var slukket. Det plejer den jo at blive, hvis nogen hugger den. Det var den til gengæld søndag formiddag - men det er ikke helt urealistisk at den er løbet tør for strøm.

Jeg forstår ikke, at nogen skulle have stjålet den, men det er desværre nok virkeligheden. Der var 2 andre fester i samme bygning, og alle døre var åbne. Men jeg kan bare ikke bære det. Det er kun 5 måneder siden min telefon blev stjålet sidst, og kan slet ikke overskue at det nu er sket igen.

I hvert fald betyder det nul outfitbilleder fra i lørdags, og højst sandsynlig ikke så mange/gode billeder lige i den nærmeste fremtid. Øv, øv, øv!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails