Foto-sjov af lejlighed - overspringshandling #5

I dag har jeg tilbragt den halve dag i Kbh. Jeg har hentet min vidunderlige computer, som har været til reperation siden starten af december. Vi er lykkeligt genforenede. Og jeg har taget et utal elendige billeder af min halvtomme, sjælsforladte lejlighed i dårligt lys med udsigt til gråt og sjap. Øv. Men tages skulle de, forhåbentlig er potentielle købere af en 2V'er til næsten ingen penge ikke så sarte med hensyn til den slags. Kryds fingre for mig, for jeg vil virkelig gerne af med den lejlighed, så vi kan få drømmelejligheden - i KBH!

Jeg så sådan her ud. Til næste gang, tror jeg at min gulvmoppe-cardigan gør sig bedre til jeans.

Cardigan Emma Cook for Topshop Kjole H&M Termoleggings American Apparel Sko Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails